Hulpcentrum

Bezorg Informatie

Het coronavirus raakt ons allemaal en daardoor verandert er veel om ons heen. RickWesteinde vind het heel belangrijk dat iedereen zijn bestelling kan blijven ontvangen. Daarom versturen wij onze pakketten nogsteeds! We doen elke dag onze uiterste best jouw bestelling zo snel mogelijk en volgens de RIVM-richtlijnen bij de ontvanger te bezorgen.

Je bestelling wordt binnen 1 – 5 werkdagen verzonden (soms uit het buitenland).
We sturen je een bericht zodra het pakketje het magazijn verlaat.

Nadat de bestelling is verzonden zal het pakketje aankomen binnen 5 tot 20 werkdagen bij normale drukte. Bij zeldzame drukte 10-25 werkdagen.

Werkt de trackingcode / track and trace /tracking / tracking code niet?
Dan is het pakketje nog niet verwerkt bij de leverancier, we vragen je nog even geduld te hebben.

Werkt de code na 48 uur nogsteeds niet? Neem dan contact met ons op.

Momenteel verzenden wij alleen binnen Nederland en België. Wellicht in de toekomst!

Annuleren & Retourneren

We willen dat je tevreden bent met je aankoop. We begrijpen dat er risico’s en onzekerheden spelen bij online winkelen, dus we accepteren graag restituties en uitwisselingen van onze producten. Je kunt het artikel retourneren of ruilen binnen 14 dagen na je aankoop.

Wanneer wordt mijn retourzending niet geaccepteerd?

  1. Wanneer producten niet binnen 14 dagen na levering retour gezonden zijn.
  2. Producten zoals hoesjes of andere producten die gedragen kunnen worden mogen niet beschikken over beschadigingen, vieze plekken of nare geurtjes.
  3. Hygiëne producten kunnen bij een geopende verpakking niet worden retour gezonden.
  4. Het product of verpakking moet in originele staat teruggezonden worden.
  5. Wanneer het artikel is afgeprijsd.

Aangezien wij direct de bestelling plaatsen bij de leverancier is wijzigen of annuleren meestal helaas niet mogelijk. Na ontvangst kun je de bestelling uiteraard wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Je kunt ons altijd nog snel een berichtje sturen. Soms is annuleren nog wel mogelijk.

Als je product defect is of niet goed werkt, stuur ons via support@rickwesteinde.nl een mail met je bestelnummer, een foto of een korte video van de schade en wij lossen het voor je op.

Wanneer je een product retour wil sturen naar rickwesteinde.nl zullen deze kosten voor de koper zijn. Alleen retourzendingen met Track & Trace worden geaccepteerd. Dit is belangrijk zodat we ten alle tijden kunnen zien waar de retourzending zich bevindt.

De koper is verantwoordelijk voor de verzendkosten of eventuele extra kosten van het product. Zorg ervoor dat je contact met ons opneemt voordat je een product retourneert, zodat we je tijdens het proces kunnen ondersteunen om hoge kosten te voorkomen.

Neem contact met ons op via: support@rickwesteinde.nl en vermeld je bestelnummer én om welk product het gaat.

 

Stappenplan:

  1. Verpak je product(en) goed en stevig
  2. Vul het retourformulier in wat je kunt vinden onder het kopje retourneren onderaan onze website en voeg deze bij je retourproduct.

Ons retouradres is:
RickWesteinde
Zonnedauw 48
4841 NP Prinsenbeek

 

Zonder volledig ingevuld retourformulier kunnen we je retour niet in behandeling nemen.

Scroll To Top

My Shopping cart

Close

No products in the cart.

Shopping Now

Login & Signup